Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
В період з 01 по 31 січня 2022 року до П’ятого апеляційного адміністративного суду (5ААС) надійшло 23 звернення громадян, 11 запитів на отримання інформації від юридичних осіб.
Звернення громадян та запити юридичних осіб надходили стосовно:
- видачі копій судових рішень в адміністративних справах;
- руху адміністративних справ;
- заробітної плати працівників апарату суду;
- втрати поштової кореспонденції;
- дій керівника апарату суду;
- видачі в електронному вигляді копії технічного запису судового засідання;
- дати складення повного тексту судового рішення;
- тощо.
Окрім цього, опрацьовано 1 звернення щодо видачі подання на повернення помилково або надміру зарахованих до бюджету зборів, платежів та інших доходів бюджету. Відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 08 грудня 2021 року №647 подання надіслано до органів Казначейства для подальшого розв'язання питання про повернення помилково сплачених коштів.
Також протягом звітного періоду надійшло 3 звернення, які оформлено без дотримання вимог, передбачених статтею 5 Закону України «Про звернення громадян». Відповідно до вимог статті 8 Закону України «Про звернення громадян» зазначені звернення визнано анонімними та залишено без розгляду.
Відповідно до Інструкції з діловодства в місцевих та апеляційних судах України 11 документів надіслано для приєднання до матеріалів справ.
Протягом звітного періоду надійшло 10 запитів на отримання публічної інформації. Зокрема, запити надходили щодо:
- надання копії посадової інструкції помічника судді;
- надання копії протоколу зборів суддів суду від 20.12.2021 року;
- надання документів про створення суду;
- фінансування суду;
- посвідчень суддів;
- присяг суддів.
- інші.
До надійшло 3 запити з посиланням на Закон України «Про доступ до публічної інформації», проте останні не належать до сфери правовідносин, що регулюються зазначеним Законом; надано відповідні роз’яснення з урахуванням норм законодавства України.
Крім того, судом опрацьовано 293 телефонних інформаційних запитів щодо:
- руху справ;
- результатів розгляду справ;
- уточнення дати та часу судових засідань, головуючих суддів у справах;
- надсилання копій судових рішень засобами поштового зв’язку;
- повернення справ до судів перших інстанцій.