flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Суд у цифрах: документообіг та звернення громадян й юридичних осіб за березень 2024

05 квітня 2024, 12:20

За березень документообіг 5ААС склав 7274 одиниці вхідної та вихідної кореспонденції.

Зокрема, надійшло 1514 апеляційних скарг та заяв для розгляду.

Крім того, відділом діловодства (канцелярія) управління документообігу суду повернуто справ та матеріалів – 1269.

За цей період фахівцями 5ААС було отримано 23 звернення громадян, в тому числі 1 адвокатський запит та 25 запитів на отримання інформації від юридичних осіб щодо:

  • видачі копій судових рішень в адміністративних справах;
  • ознайомлення з матеріалами справ;
  • організації роботи суду;
  • повернення справи до суду І-ї інстанції;
  • повернення коштів помилково сплаченого судового збору;
  • на дії уповноваженої особи апарату суду І-ї інстанції;
  • видачі довідки про суддівську винагороду
  • стану розгляду адміністративних справ;
  • щодо здійснення повторного автоматизованого розподілу справи;
  • тощо.

Відповідно до Інструкції з діловодства в місцевих та апеляційних судах України 11 документів надіслано для приєднання до матеріалів справ до судів І-ї інстанції.

Протягом звітного періоду надійшов 1 запит на отримання публічної інформації щодо надання інформації  про суддів, які займають адміністративні посади в суді, про керівника апарату суду, суддів-спікерів, прес-секретаря суду та надання його контакту для зв’язку. По запиту надана відповідна інформація.

Окрім цього, опрацьовано 7 звернення щодо видачі подання на повернення помилково або надміру зарахованих до бюджету зборів, платежів та інших доходів бюджету. Відповідно до наказу Міністерства фінансів України від  08 грудня 2021 року №647 подання надіслано до органів Казначейства для подальшого вирішення питання про повернення помилково сплачених коштів.

Разом з тим, судом опрацьовано 232 телефонних дзвінка щодо:

  • режиму роботи суду в умовах воєнного стану;
  • руху справ;
  • результатів розгляду справ;
  • уточнення дати та часу судових засідань, головуючих суддів у справах;
  • надсилання копій судових рішень засобами поштового зв’язку;
  • надання інформації про контактні дані офісів суддів;
  • повернення справ до судів перших інстанцій.