flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Суд у цифрах: документообіг та звернення громадян й юридичних осіб за жовтень 2024

06 листопада 2024, 10:34

За жовтень документообіг 5ААС склав 7171 одиниць вхідної та вихідної кореспонденції.

Зокрема, надійшло 1799 апеляційних скарг та заяв для розгляду.

Крім того, відділом діловодства (канцелярія) управління документообігу суду повернуто справ та матеріалів – 1645.

За цей період фахівцями 5ААС було отримано 24 звернення громадян та 13 запитів на отримання інформації від юридичних осіб.

Звернення громадян та запити юридичних осіб надходили стосовно:

- надання інформації про стан розгляду справи;

- надання копії судового рішення у справі;

- надання технічного запису судового засідання;

- надання інформації про доплату судового збору;

- повідомлення про можливі факти порушення антикорупційного законодавства;

- надання інформації про дату повернення справ до суду першої інстанції;

- тощо.

Окрім цього, опрацьовано 3 звернення щодо видачі подання на повернення помилково або надміру зарахованих до бюджету зборів, платежів та інших доходів бюджету. Відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 08 грудня 2021 року №647 подання надіслано до органів Казначейства для подальшого вирішення питання про повернення помилково сплачених коштів.

Відповідно до Інструкції з діловодства в місцевих та апеляційних судах України 7 документів надіслано для приєднання до матеріалів справ до судів першої інстанції.

Протягом звітного періоду надійшло 2 запити на отримання публічної інформації. Запити надійшли щодо надання інформації стосовно: актуального переліку судів України та даних про них.; кількості розглянутих судом справ із закриттям провадження у справі через досягнення сторонами примирення, у тому числі шляхом медіації (частина п’ята статті 47 КАС України) у 2021-2024 роках (окремо по кожному року). За результатами розгляду запитів надана відповідна інформація.

Разом з тим, судом опрацьовано 263 телефонних інформаційних запитів щодо:

- надання інформації про контактні дані офісів суддів;

- руху справ;

- результатів розгляду справ;

- платіжних реквізитів для перерахунку судового збору за подання апеляційних скарг на судові рішення;

- надсилання копій судових рішень засобами поштового зв’язку;

- повернення справ до судів перших інстанцій.