Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
За листопад документообіг 5ААС склав 6819 одиниць вхідної та вихідної кореспонденції.
Зокрема, надійшло 1697 апеляційних скарг та заяв для розгляду.
Крім того, відділом діловодства (канцелярія) управління документообігу суду повернуто справ та матеріалів – 1407.
За цей період фахівцями 5ААС було отримано 34 звернення громадян, в тому числі 4 адвокатських запити, та 10 запитів на отримання інформації від юридичних осіб.
Звернення громадян та запити юридичних осіб надходили стосовно:
- надання інформації про стан розгляду справи;
- надання копії судового рішення у справі;
- надання інформації про надходження апеляційної скарги;
- надання інформації про повернення справи до суду першої інстанції;
- тощо.
Окрім цього, опрацьовано 3 звернення щодо видачі подання на повернення помилково або надміру зарахованих до бюджету зборів, платежів та інших доходів бюджету. Відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 08 грудня 2021 року №647 подання надіслано до органів Казначейства для подальшого вирішення питання про повернення помилково сплачених коштів.
Протягом звітного періоду надійшло 8 запитів на отримання публічної інформації. Запити надійшли щодо здійснення автоматизованого перерозподілу апеляційної скарги, яка розподілена на суддю 5ААС; прізвищ, імен, та по-батькові усіх діючих суддів 5ААС з помічниками суддів, які за ними закріплені; надання переліку суддів, які упродовж 2023-2024 років направлялись у відрядження закордон із зазначенням дат, строків та мети, місць таких відряджень; участі суддів та інших осіб на форумі в США; суддів, в яких відсутня спеціалізація або її застосування неможливе; повернення матеріалів апеляційної скарги по справі; причин винесення ухвали про призначення справи до апеляційного розгляду в порядку письмового провадження по справі; даних про реєстрацію вхідної кореспонденції у справах. За результатами розгляду запитів надана відповідна інформація.
Разом з тим, судом опрацьовано 247 телефонних інформаційних запитів щодо:
- надання інформації про контактні дані офісів суддів;
- руху справ;
- результатів розгляду справ;
- платіжних реквізитів для перерахунку судового збору за подання апеляційних скарг на судові рішення;
- надсилання копій судових рішень засобами поштового зв’язку;
- повернення справ до судів перших інстанцій.