Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
У березні 2025 року документообіг Пʼятого апеляційного адміністративного суду склав апеляційного 8626 одиниць вхідної та вихідної кореспонденції
За березень 2025 року надійшло 1898 апеляційних скарг та заяв для розгляду.
Загальна кількість вхідної кореспонденції, яка надійшла до Пʼятого апеляційного адміністративного суду за березень 2025 6018 становила документ.
За березень 2025 року відділом забезпечення процесуального документообігу та ведення діловодства (канцелярія) діловодства управління документообігу суду повернуто справ та матеріалів – 1961.
У період з 01 по 31 березня 2025 року до П’ятого апеляційного адміністративного суду надійшло 19 звернень громадян, в тому числі 6 адвокатських запити та 14 запитів на отримання інформації від юридичних осіб.
Звернення громадян та запити юридичних осіб надходили стосовно:
- надання копії судового рішення у справі;
- надання інформації про стан розгляду справи;
- надання інформації з матеріалів справи;
- ознайомлення з матеріалами справи;
- тощо.
Окрім цього, опрацьовано 41 звернення щодо видачі подання на повернення помилково або надміру зарахованих до бюджету зборів, платежів та інших доходів бюджету. Відповідно до Порядку повернення (перерахування) коштів, помилково або надміру зарахованих до державного та місцевих бюджетів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2013 №787 (зі змінами, внесеними наказом Міністерства фінансів України від 26.11.202 №606) подання надіслано до органів Казначейства для подальшого вирішення питання про повернення помилково або надміру зарахованих коштів.
Відповідно до Інструкції з діловодства в місцевих та апеляційних судах України 4 документи надіслано для приєднання до матеріалів справ до судів першої інстанції.
Протягом звітного періоду надійшло 6 запитів на отримання публічної інформації. Запити надійшли щодо надання інформації стосовно:
- службового житла; рівня заробітних плат працівників судової системи за 5 років;
- виплат, нарахованих та виплачених, у тому числі, як заробітна плата, премія, надбавка, грошова компенсація, матеріальна допомога, оплата відпустки тощо, шляхом зазначення відповідної суми та виду виплат за кожен місяць 2024 року окремо суддям П’ятого апеляційного адміністративного суду;
- усіх закордонних відряджень суддів з 01.01.2023 по 10.02.2025 (ПІБ судді, дата відрядження, місце відрядження, сума коштів, нарахованих судді за час відрядження); надання копій наказів про відрядження суддів за кордон із наданням всіх копій документів, які стали підставою для їх постановлення (запрошення тощо); надання копій звітів суддів про закордонні відрядження;
- заробітної плати, табелю обліку робочого часу, кількості справ, які знаходяться на розгляді судді та перелік номерів справ, які надійшли на розгляд судді ПААС;
- прізвищ, імен та по-батькові суддів, які увільненні від здійснення судочинства у зв’язку із проходженням військової служби та водночас яким продовжується виплата суддівської винагороди станом на 01 березня 2025 року;
- зазначення посади відповідальної особи, уповноваженої у суді на внесення РНОКПП фізичних осіб та ЄДРПОУ юридичних осіб до додаткових відомостей про учасників судових справ.
За результатами розгляду запитів надана відповідна інформація.
Разом з тим, судом опрацьовано 237 телефонних інформаційних запитів щодо:
- надання інформації про контактні дані офісів суддів;
- надсилання копій судових рішень засобами поштового зв’язку;
- руху справ;
- результатів розгляду справ;
- платіжних реквізитів для перерахунку судового збору за подання апеляційних скарг на судові рішення;
- повернення справ до судів перших інстанцій.