Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
У квітні 2025 року документообіг Пʼятого апеляційного адміністративного суду склав 8308 одиниць вхідної та вихідної кореспонденції
За квітень 2025 року надійшло 1979 апеляційних скарг та заяв для розгляду.
Загальна кількість вхідної кореспонденції, яка надійшла до Пʼятого апеляційного адміністративного суду за квітень 2025 становила 5730 документ.
3 них:
вхідної кореспонденції щодо процесуальних питань у справах - 3612 вхідної кореспонденції із загальних питань роботи суду - 81;
з них звернень громадян - 43
з них запитів, публічної інформації - 14
За квітень 2025 року відділом забезпечення процесуального документообігу та ведення діловодства (канцелярія) діловодства управління документообігу суду повернуто справ та матеріалів - 1924
У період з 01 по 30 квітня 2025 до П’ятого апеляційного адміністративного суду надійшло 22 звернення громадян, в тому числі 2 адвокатських запити та 16 запитів на отримання інформації від юридичних осіб.
Звернення громадян та запити юридичних осіб надходили стосовно:
- надання копії судового рішення у справі;
- надання інформації про стан розгляду справи;
- повернення сплаченого судового збору;
- ознайомлення з матеріалами справи;
- надання інформації про повернення матеріалів справи до суду першої інстанції;
- тощо.
Окрім цього, опрацьовано 91 звернення щодо видачі подання на повернення помилково або надміру зарахованих до бюджету зборів, платежів та інших доходів бюджету. Відповідно до Порядку повернення (перерахування) коштів, помилково або надміру зарахованих до державного та місцевих бюджетів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2013 №787 (зі змінами, внесеними наказом Міністерства фінансів України від 26.11.202 №606) відповідні подання надіслані до органів Казначейства для подальшого вирішення питання про повернення помилково або надміру зарахованих коштів.
Відповідно до Інструкції з діловодства в місцевих та апеляційних судах України 6 документи надіслано для приєднання до матеріалів справ до судів першої інстанції.
Протягом звітного періоду надійшло 14 запитів на отримання публічної інформації. Запити надійшли щодо надання інформації стосовно:
- службових контактних номерів суду;
- повідомлення повної назви посади, прізвище, ім’я, по-батькові усіх без виключення співробітників загальної канцелярії П’ятого апеляційного адміністративного суду та надання копії посадової інструкції керівника канцелярії П’ятого апеляційного адміністративного суду;
- посади, прізвища, ім’я, по батькові посадової особи, яка безпосередньо приймає та робить первинний аналіз електронних листів, які надходять на електронну пошту;
- назви посади, прізвища, ім’я, по батькові усіх секретарів судового засідання та усіх помічників суддів із зазначенням суддів у яких вони працюють;
- видачі копії Положення про апарат П’ятого апеляційного адміністративного суду;
- прізвища, ім'я та по батькові голови та заступника голови П’ятого апеляційного адміністративного суду;
- зазначення повної назви посади, прізвища, ім’я, по-батькові посадової особи, яка є відповідальною щодо інформаційного наповнення вебсайту https://5aa.court.gov.ua/sud4854/;
- кількості суддів, які працюють у П’ятому апеляційному адміністративному суді;
- десяти крайніх заробітних плат, які отримав голова П’ятого апеляційного адміністративного суду, із зазначенням щодо кожної виплати: суми заробітної плати; суми фактично перерахованих на карту грошей; типу (різновиду) виплати; з яких конкретно складових частин складається виплата (премія, доплата, винагорода, фінансова допомога тощо);
- організаційної структури П’ятого апеляційного адміністративного суду;
- видачі копії посадової інструкції працівника канцелярії П’ятого апеляційного адміністративного суду ;
- правової позиції тлумачення тверджень;
- сум виплачених упродовж 2022-2025 роках грошових коштів, нарахованих суддям на підставі рішень адміністративних судів про зобов'язання вчинити дії щодо нарахування та виплати суддівської винагороди, з урахуванням прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого на 1 січня відповідного року;
- суми судового збору, сплачені ПрАТ «Авіакомпанія «Міжнародні авіалінії України» (код ЄДРПОУ 14348681) за подання заяв та скарг до всіх судів у системі судоустрою України, за період з 24.02.2022 по цей час з розбивкою по даті оплати; суми відшкодування ПДВ, перераховані Товариству органом Казначейства за період з 01.03.2020 по цей час з розбивкою по даті відшкодування ПДВ.
За результатами розгляду запитів надана відповідна інформація.
Разом з тим, судом опрацьовано 229 телефонних інформаційних запитів щодо:
- надання інформації про контактні дані офісів суддів;
- надсилання копій судових рішень засобами поштового зв’язку;
- руху справ;
- результатів розгляду справ;
- платіжних реквізитів для перерахунку судового збору за подання апеляційних скарг на судові рішення;
- повернення справ до судів перших інстанцій.