flag Судова влада України
Перелік судів, від яких передано територіальну підсудність.

Документообіг суду за листопад 2025 року

17 грудня 2025, 11:09

У листопаді 2025 року документообіг 5ААС склав 8861 одиниць вхідної та вихідної кореспонденції.

Зокрема, надійшло 2228 апеляційних скарги та заяви для розгляду.

Загальна кількість вхідної кореспонденції, яка надійшла до 5ААС за листопад 2025 становила 6170 документів.

Крім того, до суду надійшло 20 звернень громадян, в тому числі 5 адвокатських запитів та 5 запитів на отримання інформації від юридичних осіб.

 

Звернення громадян та запити юридичних осіб надходили стосовно:

- ознайомлення з матеріалами електронної справи та внесення ЄДРПОУ/РНОКПП до додаткових відомостей про учасника справи;

- надання інформації про стан розгляду справи;

- надання копії судового рішення у справі;

- надання інформації про дату направлення судового рішення у справі.

Також, протягом звітного періоду надійшло 3 запити на отримання публічної інформації щодо:  

- надання інформації про загальну кількість апеляційних скарг, що надійшли до суду за кожен рік окремо; розподіл апеляційних скарг за судами першої інстанції із зазначенням їх назв/типів (районний, міський, адміністративний тощо) та кількості скарг від кожного суду; розподіл скарг за категоріями справ (цивільні, кримінальні, адміністративні, господарські тощо) з річними підсумками; за можливості – розподіл за предметом спору (сімейні, майнові, трудові, податкові, земельні тощо) або перелік найпоширеніших підкатегорій; кількість скарг, які були: a. відкриті до провадження; b. залишені без руху; c. повернуті; d. кількість справ, за якими апеляційну скаргу було задоволено або залишено без задоволення; за наявності відповідної інформації – статистичні дані щодо навантаження на працівників апарату суду, зокрема: - середнє навантаження на одного помічника судді (кількість справ/скарг, що опрацьовуються на одну особу за рік); - середнє навантаження на одного секретаря судового засідання (у межах наявних показників або внутрішньої статистики);

- надання інформації у справі;

- надання інформації про кількість працівників у системі Державної судової адміністрації України (в апараті ДСА, територіальних управліннях, місцевих та апеляційних судах), які отримують доплату за виконання обов’язків щодо ведення військового обліку відповідно до пункту 10 Порядку організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2022 №1487; якщо такі доплати не здійснюються, повідомити про причини їх невиплати; якщо доплати здійснюються, зазначити, у якому розмірі (у відсотках до посадового окладу або у гривневому еквіваленті) вони встановлені; якщо доплата не нараховується або не виплачується, повідомити з яких причин, зокрема чи пов’язано це з відсутністю економії фонду оплати праці, внутрішніми роз’ясненнями ДСА, рішеннями керівників судів чи іншими обставинами; чи були випадки відмов у задоволенні наказів про встановлення зазначених надбавок? Якщо так, то зазначити причини; чи доводилась інформація ДСА або її територіальними управліннями до співробітників судів щодо можливості отримання доплати за виконання обов’язків щодо ведення військового обліку відповідно до пункту 10 зазначеного Порядку.

За результатами розгляду запитів надана відповідна інформація в межах повноважень.

Разом з тим, опрацьовано 218 телефонних інформаційних запитів щодо:

- платіжних реквізитів для перерахунку судового збору за подання апеляційних скарг на судові рішення;

- руху справ;

- надання інформації про контактні дані офісів суддів;

- результатів розгляду справ;

- надсилання копій судових рішень засобами поштового зв’язку;

- повернення справ до судів перших інстанцій.