Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
В період з 03 по 31 жовтня 2018 року до П’ятого апеляційного адміністративного суду надійшло 19 звернень громадян та 6 запитів на отримання інформації від юридичних осіб. Зокрема:
- звернення громадян надходили щодо встановлення контролю за виконанням рішень суду, видачі копії судового рішення по справі, роз’яснення причин перенесення судових засідань у справах, надання інформації про рух справи, невідкладного розгляду апеляційної скарги, надання інформації про розподіл справ, повернення копії апеляційної скарги з додатками, видачі копій протоколів автоматизованого розподілу судових справ між суддями, невиконання судового рішення по справі, видачі виконавчого листа, відмови у виготовленні копій документів тощо.
- від юридичних осіб – щодо виконанням рішення суду, прийняття апеляційної скарги до розгляду, видачі копії судового рішення, повернення оригіналів платіжних доручень, надання інформації про дату направлення та вручення копії судового рішення.
Всі звернення громадян та запити юридичних осіб розглянуто своєчасно, відповіді надано в термін, встановлений законодавством.
Відповідно до п.п. 2.1.6, 6.5.17 Інструкції з діловодства в адміністративних судах України 4 документи повернуто.
Крім того, судом опрацьовано 329 телефонних інформаційних запитів щодо:
- руху справ;
- результатів розгляду справ;
- уточнення дати та часу судових засідань;
- уточнення номерів справ, головуючих суддів по справах;
- уточнення дати повернення справ до судів перших інстанцій.