Чим відрізняється медіа-моніторинг від дайджесту? Що таке ALERT і як на нього реагувати? Саме на такі питання намагалися дати відповідь учасники тренінгу підвищення кваліфікації, присвяченому аналізу медійних комунікацій. Авторами такого незвичайного курсу виступили спеціалісти медіа-аналітичної компанії "Центр контент-аналізу".
Тренінг побудований з наголосом на практичну частину, а отже кожен мав змогу спробувати свої сили в створенні огляду поширення, інформаційної картини дня та навіть звітного контент-аналізу, хоча до цього можна було і не здогадуватися про їх існування. Динаміки в навчання додала гра-спір, в якому кожна сторона мала довести свою позицію та визначити, яким чином в ситуації можна виграшно застосувати аналітику медіа. По закінченню всі учасники отримали сертифікати та в якості бонусу отримали доступ до системи медіа-моніторингу.