За березень 2019 року до 5 ААС надійшло 13 звернень громадян та 6 запитів на отримання інформації від юридичних осіб.
Зокрема:
- звернення громадян надходили щодо надання інформації про повернення адміністративної справи до суду першої інстанції, оформлення відзивів у справах, видачі копії судового рішення по справі, внесення змін до автоматизованої системи документообігу суду, передачі заяви про перенесення судового засідання, відкриття кримінального провадження у зв'язку з дискримінацією за ознакою інвалідності при прийнятті на роботу, відмови в прийнятті апеляційної скарги через неможливість перевірки електронного цифрового підпису, надання інформації про відкладення судового засідання по справі.
- від юридичних осіб – щодо видачі копії судового рішення, виконавчого листа, надання копій повідомлення про вручення поштового відправлення, видачі копій протоколу судового засідання тощо.
Всі звернення громадян та запити юридичних осіб розглянуто своєчасно, відповіді надано в термін, встановлений законодавством.
Відповідно до п.п. 2.1.6, 6.5.17 Інструкції з діловодства в адміністративних судах України 23 документів повернуто.
Крім того, судом опрацьовано 256 телефонних інформаційних запитів щодо:
- руху справ;
- результатів розгляду справ;
- уточнення дати та часу судових засідань;
- уточнення номерів справ, головуючих суддів по справах;
- уточнення дати повернення справ до судів перших інстанцій;