flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

ЗМІ про нас: Робота в ЄСІТС: для чого потрібен електронний ключ

04 лютого 2019, 14:56

Для роботи в ЄСІТС, зокрема, підсистемі «Електронний суд», необхідно отримати електронний ключ (електронний підпис), який дасть змогу ідентифікувати вас як належну сторону та зареєстрованого учасника та надасть можливість подати позовну заяву або інші необхідні для розгляду вашої справи документи до відповідного суду.

Про це повідомляє прес-служба П'ятого апеляційного адміністративного суду.

Відповідно до Закону України про електронні довірчі послуги, електронний підпис (ЕП) - електронні дані, які додаються підписувачем до інших електронних даних або логічно з ними пов’язуються і використовуються ним як підпис. Тобто, ЕП володіє всіма основними властивостями власноручного підпису:

  • засвідчує те, що отриманий документ надійшов від особи, яка його підписала;
  • гарантує цілісність та захист від спотворення та внесення виправлень у підписаний документ;
  • не дає можливості особі, яка підписала документ, відмовитись від зобов'язань, які вона взяла на себе, підписуючи цей документ.

Так, отримати ключ фізична або юридична особа може в одному з акредитованих центрів сертифікації ключів (АЦСК) за умови надання відповідних документів. З переліком центрів можна ознайомитися тут.


Детальніше: Юридична газета