Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
П’ятий апеляційний адміністративний суд підготував пам’ятку для користувачів ЄСІТС: як зареєструватися в системі та для чого потрібен електронний ключ
Для роботи в ЄСІТС, зокрема, підсистемі «Електронний суд» необхідно отримати електронний ключ (електронний підпис), який дасть змогу ідентифікувати вас як належну сторону та зареєстрованого учасника, та надасть можливість подати позовну заяву або інші необхідні для розгляду вашої справи документи до відповідного суду.
Відповідно до Закону України про електронні довірчі послуги, електронний підпис (ЕП) — електронні дані, які додаються підписувачем до інших електронних даних або логічно з ними пов’язуються і використовуються ним як підпис.
Тобто, ЕП володіє всіма основними властивостями власноручного підпису:
- засвідчує те, що отриманий документ надійшов від особи, яка його підписала;
- гарантує цілісність та захист від спотворення та внесення виправлень у підписаний документ;
- не дає можливості особі, яка підписала документ, відмовитись від зобов'язань, які вона взяла на себе, підписуючи цей документ.
Отримати зазначений ключ фізична або юридична особа може в одному з акредитованих центрів сертифікації ключів (АЦСК) за умови надання відповідних документів. Перелік центрів див. за посиланням.
Для отримання електронного ключа необхідно надати наступні документи:
- заповнена та підписана Реєстраційна картка для фізичної особи встановленого зразка, у двох примірниках;
- копія паспорта заявника;
- копія картки платника податків, засвідчена підписом власника.
Детальніше: Закон і бізнес